- Formularul de inregistrare a plangerii se regaseste pe site-ul DISTRIGAZ VEST S.A. (www.distrigazvest.ro)
- Modalitatile de transmitere a plangerilor:
- Biroul de Relatii cu Clientii din incinta Primariei Oradea, Piata Unirii, nr. 1, camera 5, parter
- prin telefon la:
- tel verde : 0800 800 428 (apelabil 24 ore/zi gratuit din retele fixe)
- telefon:0259/406.507
- fax:0259/406.508
- Plangerile clientilor finali pot fi in legatura cu:
- contractarea energiei (15 zile de la data inregistrarii reclamatiei);
- facturarea contravalorii energiei furnizate (15 zile de la data inregistrarii reclamatiei);
- ofertarea de preturi si tarife (30 zile de la data inregistrarii reclamatiei);
- continuitatea in alimentarea cu gaze naturale (30 de zile de la data solicitarii);
- asigurarea calitatii energiei furnizate (15 zile de la data inregistrarii reclamatiei);
- functionarea grupurilor de masurare (30 zile de la data inregistrarii reclamatiei);
- schimbarea furnizorului (21 zile de la data solicitarii);
- informarea clientilor finali in conformitate cu cerintele legislatiei in vigoare (30 zile de la data primirii solicitarii);
- modul de rezolvare a plangerilor la adresa furnizorului, formulate de clientii finali cu privire la nerespectarea legislatiei in vigoare (30 zile de la data inregistrarii reclamatiei).
- In cazul in care clientul final nu este de acord cu modul de solutionare a petitiei, acesta poate apela:
- la AUTORITATEA NATIONALA DE REGLEMENTARE IN DOMENIUL ENERGIEI (ANRE), din Bucuresti, Str. Constantin Nacu, nr. 3, Sector 2, cod postal 020995, Romania, tel. 021/303.38.20, email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau on-line pe site-ul www.anre.ro pe contact ANRE, „Trimite mesaj - sesizari si reclamatii”
- la o instanta competenta;
- la alte proceduri extrajudiciare de solutionare a plangerilor.