Procedura-cadru privind obligaţia furnizorilor de energie electrică şi gaze naturale de soluţionare a plângerilor clienţilor finali (aprobata prin Ord. ANRE nr. 16/2015) are scopul de a asigura un cadru unitar, simplu şi transparent şi un standard ridicat de soluţionare a plângerilor. Prin intermediul acestei proceduri sunt stabilite etapele privind preluarea, înregistrarea, analizarea, stabilirea măsurilor şi soluţionarea plângerilor referitoare la activitatea de furnizare din domeniul energiei electrice şi gazelor naturale.

Procedura include modul de gestionare a oricarei plângeri adresate printr-o sesizare, reclamaţie, petiţie sau orice altă formă, definită ca exprimare a insatisfacţiei clienţilor finali, adresată companiei, referitor la activităţile prestate de aceasta, la care se aşteaptă în mod explicit sau implicit un răspuns sau o rezoluţie.

Pentru mai multe detalii consultati:
Procedura privind soluţionarea plângerilor de la clienţilor finali sau cadrul legislativ.

 Formularul de inregistrare a plângerilor clienţilor finali.

 Raport privind activitatea de solutinoare a plangerilor clientilor finali - semestrul I (Ianuarie-Iunie 2024)

 Raport privind activitatea de solutionare a plangerilor clientilor finali - ANUALA 2023
 Raport privind activitatea de solutionare a plangerilor clientilor finali - Semestrul II (Iulie-Decembrie 2023)
Raport privind activitatea de solutionare a plangerilor clientilor finali – Semestrul I (Ianuarie-Iunie 2023)

 Raport privind activitatea de solutionare a plangerilor clientilor finali – Semestrul I (Ianuarie-Iunie 2021)

 Raport privind activitatea de solutionare a plangerilor clientilor finali – Semestrul II (Iulie-Decembrie 2020)
 Raport privind activitatea de solutionare a plangerilor clientilor finali – Semestrul I (Ianuarie-Iunie 2020)

 Raport privind activitatea de solutionare a plangerilor clientilor finali – Semestrul I (Ianuarie-Iunie 2021)
 Raport privind activitatea de solutionare a plangerilor clientilor finali - Semestrul II (IULIE - DECEMBRIE 2021)
 Raport privind activitatea de solutionare a plangerilor clientilor finali - ANUALA 2021

 Raport privind activitatea de solutionare a plangerilor clientilor finali – Semestrul I (Ianuarie-Iunie 2022)
Raport privind activitatea de solutionare a plangerilor clientilor finali – Semestrul II (Iulie – Decembrie 2022)
Raport privind activitatea de solutionare a plangerilor clientilor finali – ANUALA 2022 (Ianuarie – Decembrie 2022)

×

SUS
Cookie-urile ne permit să vă oferim online serviciile noastre. Pentru a vă bucura de toate facilitățile website-ului este necesar să le acceptați.