Începând cu data de 08 Decembrie 2022 a intrat în vigoare O.U.G. nr. 166/2022 care prevede o serie de măsuri de sprijin acordate persoanelor vulnerabile pentru compensarea prețului la energie. Sprijinul acordat este în valoare de 1.400 lei, poate fi utilizat până la data de 31 Decembrie 2023 și va fi inclus pe cardul de energie.

În contextul măsurilor care au fost luate de Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență, dar și pentru a ajuta la reducerea răspândirii COVID-19, în perioada următoare,  în scopul asigurarii sanatatii si securitatii în munca a salariatilor si din grijă pentru sănătatea și siguranța clienților, recomandam clienților să utilizeze canalele alternative de comunicare a documentelor. 

Este posibil ca unele actiuni să dureze mai mult, regretăm dacă timpul de așteptare se mărește, însă încercăm să prioritizăm solicitările, cu scopul de a asigura soluționarea acestora.

 Astefel recomandam clientilor nostri , urmatoarele masuri :

- limitarea folosirii bancnotelor și a monedelor deoarece transmiterea virusilor se realizează și prin intermediul bancnotelor/monedelor, optând astfel pentru plăți cu cardul, telefonul mobil sau plăți online https://my.distrigazvest.ro/auth  

- clienţii care doresc să îşi achite factura pot efectua platile  prin metodele alternative afisate pe site-ul http://www.distrigazvest.ro/informatii/modalitati-de-facturare-si-plata 

CONDUCEREA DISTRIGAZ VEST SA

Luni  09.03.2020 Biroul de Relații cu Publicul și casieria Distrigaz Vest, din incinta Primăriei Municipiului Oradea, camera 5, vor fi închise, începând cu ora 12:00, datorită lucrărilor de mentenanță în sistemul informatic!

Ne cerem scuze pentru neplăceri.

Echipa Distrigaz Vest SA.

În perioada sărbătorilor de iarna 2019-2020 Biroul Relații Clienți și Casieria, din cadrul Primăriei Municipiului Oradea, parter, camera 5, vor fi închise după cum urmează:

  • În perioada 25-27 decembrie 2019
  • În perioada 1-3 ianuarie 2020

Cu ocazia sărbătorilor de iarnă, Conducerea și personalul Distrigaz Vest SA , vă urează "Crăciun fericit" și un călduros  "La Mulți Ani!"

Stimați clienți,

Vă anunțăm că începând din 17.12.2019 am pus la dispoziția d-voastră posibilitatea de achitarea facturii de gaz la un aparat de incasat facturi amplasat in incinta magazinului Instal Casa situat pe str. Mestersugarilor, nr. 3/A

La acest aparat puteti efectua plata cash sau cu card bancar, cu condiția sa aveți factura la d-voastră, pentru a scana codul de bara.

De asemenea vă înstințăm ca puteți plăti facturile de gaz la toate agențiile CEC Bank din Oradea chiar si fără a avea factura la d-voastra.

Echipa Distrigaz Vest SA.

Joi  05.12.2019 Biroul de Relații cu Publicul și casieria Distrigaz Vest, din incinta Primăriei Municipiului Oradea, camera 5, vor fi închise, începând cu ora 15:00, datorită lucrărilor de mentenanță în sistemul informatic!

Vineri, 13.09.2019, casieria Distrigaz Vest SA, cât și biroul Relații Clienți vor fi închise, datorită unor lucrări de mentenanță la sistemele informatice.

Ne cerem scuze pentru nelăcerea creată și vă mulțumim pentru înțelegere!

 

În perioada 15.08.2019-16.08.2019 Biroul de Relații cu Publicul și casieria Distrigaz Vest, din incinta Primăriei Municipiului Oradea, camera 5, vor fi închise, în conformitate cu sărbătorile naționale și programul de lucru al Primariei Municipiului Oradea!

 

Vă mulțumim pentru înțelegere!

În perioada 26.04.2019-01.05.2019 Biroul de Relații cu Publicul și casieria Distrigaz Vest, din incinta Primăriei Municipiului Oradea, camera 5, vor fi închise, în conformitate cu sărbătorile naționale și programul de lucru al Primariei Municipiului Oradea!

 

Sărbatori Pascale Fericite!

Stimați parteneri / Stimați Clienți

Având in vedere procesul de eficientizare si îmbunătățire a relației cu partenerii si clienții noștri, dorim sa va aducem la cunoștință ca vom concentra activitățile de relații clienți in unicul nostru punct de lucru aflat in incinta Primăriei Municipiului Oradea, Str. P-ta Unirii, nr. 1, Camera 5.

Suntem convinși ca acest proces de concentrare al activităților, va duce la simplificarea relației cu clienții noștri si reducerea timpilor de așteptare.

Data efectiva a demarării activității in noul nostru sediu este 25.03.2019.

De asemenea dorim sa va reamintim ca plățile către societatea noastră pot fi operate prin următoarele modalități:

×

SUS
Cookie-urile ne permit să vă oferim online serviciile noastre. Pentru a vă bucura de toate facilitățile website-ului este necesar să le acceptați.