În contextul măsurilor care au fost luate de Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență, dar și pentru a ajuta la reducerea răspândirii COVID-19, în perioada următoare, în scopul asigurarii sanatatii si securitatii în munca a salariatilor si din grijă pentru sănătatea și siguranța clienților, recomandam clienților să utilizeze canalele alternative de comunicare a documentelor.
Este posibil ca unele actiuni să dureze mai mult, regretăm dacă timpul de așteptare se mărește, însă încercăm să prioritizăm solicitările, cu scopul de a asigura soluționarea acestora.
Astefel recomandam clientilor nostri , urmatoarele masuri :
- limitarea folosirii bancnotelor și a monedelor deoarece transmiterea virusilor se realizează și prin intermediul bancnotelor/monedelor, optând astfel pentru plăți cu cardul, telefonul mobil sau plăți online https://my.distrigazvest.ro/auth
- clienţii care doresc să îşi achite factura pot efectua platile prin metodele alternative afisate pe site-ul http://www.distrigazvest.ro/informatii/modalitati-de-facturare-si-plata , respectiv:
- Cu cardul - comision zero:
- On-line pe https://my.distrigazvest.ro/auth (prin crearea unui cont)
- la ATM – urile agentiilor Raiffeisen Bank si BCR (prin specificarea codului de client si ID factura)
- agentiile Bancii Transilvania (prin scanarea facturii la aparatele de incasat)
- aparatul de incasat din incinta Primariei Municipiului Oradea: Str. Piata Unirii, nr. 1, camera 5, parter
- aparatul de incasat din incinta magazinului Instal Casa din Oradea, str. Mestesugarilor, nr. 3/A
- aparatul de incasat din incinta magazinului Instal Casa din Oradea, str. Matei Corvin, nr. 209
- Prin internet banking - Plati utilitati – comision zero:
- Raiffeisen Bank – IBAN RO07RZBR0000060018982391 (detalii de plata: cod client si ID factura)
- BT 24 – detalii de plata: cod client si ID factura
- Prin Debit Direct – in baza unui Mandat de debitare directa incheiat cu Raiffeisen Bank, Banca Transilvania sau BCR
- Prin serviciul bancar telefonic ALO 24 Banking BCR
- Prin aplicatia telefonica PAGO –comision zero, disponibil gratuit pentru iOS si Android.
- Virament bancar – la urmatorii parteneri bancari:
Banca Transilvania |
IBAN: RO36 BTRL 0050 1202 7258 36XX |
Raiffeisen Bank |
IBAN: RO59 RZBR 0000 0600 1276 2203 |
BCR |
IBAN: RO25 RNCB 0825 0464 5896 0001 |
CEC BANK |
IBAN: RO20 CECE B000 30RO N078 1546 |
Libra Bank |
IBAN: RO26 BREL 0002 001 1930 0100 |
Pt. institutii publice: Trezoreria Oradea |
IBAN: RO91 TREZ 0765 069 XXX 000 743 |
- In numerar - doar daca permite programul de functionare al partenererilor colaboratori
- aparatele de incasat din cadrul biroului Relatii Clienti din incinta Primariei Oradea: Str. Piata Unirii, nr. 1, camera 5, parter (prin scanarea facturii la aparatele de incasat)
- aparatul de incasat din incinta magazinului Instal Casa din Oradea, str. Mestesugarilor, nr.3/A
- agentiile CEC BANK – (prin indicarea adresei locului de consum si a numelui clientului sau prin scanarea facturii)
- agentiile BCR (prin completarea manuala a datelor privind factura la aparatele de incasat)
- masinile multifunctionale BCR si ghiseele automate BCR
Va rugam sa folositi canalele alternative de comunicare a documentelor, respectiv:
- Prin e-mail la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
- Fax la numarul: 0259/406.508
- Apel telefonic dedicat relatii clienti la numarul 0259/706 706
- Prin aplicatia WhatsApp la 0770/313.596
Pentru o urgenta tehnicǎ de gaze naturale (incendii, explozii, miros de gaze) apelati:
- TELVERDE: 0800 800 428 (apelabil 24 ore/zi gratuit)
- Dispecerat: 0259/406.559 , 0760/678.818
- Secretariat: 0259/406.507
Reducerea contactului intre persoane scade posibilitatea transmiterii virusului COVID-19!
Va multumim pentru intelegere si sa auzim de bine !
CONDUCEREA DISTRIGAZ VEST SA