Modalități noi de plată la partenerul un-doi Centrul de Plăți

Pentru detalii faceți click pe butonul "Vezi modalități de plată"

Vezi modalități de plată Vezi programul de lucru

Afla cum poti deveni client

Procedura simpla in 3 pasi.

Liberalizarea pieței casnici

Esti client DISTRIGAZ VEST si inca nu ai ales o oferta de furnizare gaze naturale aferenta pietei liberalizate?

MAI MULTE DETALII

Racordare Distrigaz Vest

Procedura de racordare la rețeaua noastră. Află aici care sunt cei 3 pași de urmat pentru un client sau locație nouă.

CLIENT NOU

Listă concesiuni DGV

Lista tuturor concesiunilor Distrigaz Vest S.A. Acestea sunt zonele în care distribuim gaze naturale.

CONCESIUNI

  • Formularul de inregistrare a plangerii se regaseste pe site-ul DISTRIGAZ VEST S.A. (www.distrigazvest.ro)
  • Modalitatile de transmitere a plangerilor:
    • Biroul de Relatii cu Clientii din incinta Primariei Oradea, Piata Unirii, nr. 1, camera 5, parter
    • prin telefon la:
      • tel verde : 0800 800 428 (apelabil 24 ore/zi gratuit din retele fixe)
      • telefon:0259/406.507
      • fax:0259/406.508
  • Plangerile clientilor finali pot fi in legatura cu:
    • contractarea energiei (15 zile de la data inregistrarii reclamatiei);
    • facturarea contravalorii energiei furnizate (15 zile de la data inregistrarii reclamatiei);
    • ofertarea de preturi si tarife (30 zile de la data inregistrarii reclamatiei);
    • continuitatea in alimentarea cu gaze naturale (30 de zile de la data solicitarii);
    • asigurarea calitatii energiei furnizate (15 zile de la data inregistrarii reclamatiei);
    • functionarea grupurilor de masurare (30 zile de la data inregistrarii reclamatiei);
    • schimbarea furnizorului (21 zile de la data solicitarii);
    • informarea clientilor finali in conformitate cu cerintele legislatiei in vigoare (30 zile de la data primirii solicitarii);
    • modul de rezolvare a plangerilor la adresa furnizorului, formulate de clientii finali cu privire la nerespectarea legislatiei in vigoare (30 zile de la data inregistrarii reclamatiei).
  • In cazul in care clientul final nu este de acord cu modul de solutionare a petitiei, acesta poate apela:
    • la AUTORITATEA NATIONALA DE REGLEMENTARE IN DOMENIUL ENERGIEI (ANRE), din Bucuresti, Str. Constantin Nacu, nr. 3, Sector 2, cod postal 020995, Romania, tel. 021/303.38.20, email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau on-line pe site-ul www.anre.ro pe contact ANRE, „Trimite mesaj - sesizari si reclamatii”
    • la o instanta competenta;
    • la alte proceduri extrajudiciare de solutionare a plangerilor.
×

SUS
Cookie-urile ne permit să vă oferim online serviciile noastre. Pentru a vă bucura de toate facilitățile website-ului este necesar să le acceptați.