Noua ofertă dedicată exclusiv clientilor casnici

Cost unitar și transparent, contract simplu, acces online la toate informațiile

Puteti plati online cu cardul

facturile dumneavoastra de gaz direct din contul creat in aplicatia

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Afla cum poti deveni client

Procedura simpla in 3 pasi.

OFERTELE NOASTRE

Furnizare gaze naturale clienti finali (casnici si noncasnici) - vezi ofertele

Oferta Tip

Alte oferte

RACORDARE

Procedura de racordare la rețeaua noastră. Află aici care sunt cei

3 pași de urmat

DETALII

PROIECTARE ȘI EXECUȚIE

• Access la sistemul de distributie
• Racordare la sistemul de distributie
• Avize de coexistenta
• Servicii conexe /alte servicii
• Tarife servicii (vezi diferenta de marime)

VEZI DETALII

  • Formularul de inregistrare a plangerii se regaseste pe site-ul DISTRIGAZ VEST S.A. (www.distrigazvest.ro)
  • Modalitatile de transmitere a plangerilor:
    • Biroul de Relatii cu Clientii din incinta Primariei Oradea, Piata Unirii, nr. 1, camera 5, parter
    • prin telefon la:
      • tel verde : 0800 800 428 (apelabil 24 ore/zi gratuit din retele fixe)
      • telefon:0259/406.507
      • fax:0259/406.508
  • Plangerile clientilor finali pot fi in legatura cu:
    • contractarea energiei (15 zile de la data inregistrarii reclamatiei);
    • facturarea contravalorii energiei furnizate (15 zile de la data inregistrarii reclamatiei);
    • ofertarea de preturi si tarife (30 zile de la data inregistrarii reclamatiei);
    • continuitatea in alimentarea cu gaze naturale (30 de zile de la data solicitarii);
    • asigurarea calitatii energiei furnizate (15 zile de la data inregistrarii reclamatiei);
    • functionarea grupurilor de masurare (30 zile de la data inregistrarii reclamatiei);
    • schimbarea furnizorului (21 zile de la data solicitarii);
    • informarea clientilor finali in conformitate cu cerintele legislatiei in vigoare (30 zile de la data primirii solicitarii);
    • modul de rezolvare a plangerilor la adresa furnizorului, formulate de clientii finali cu privire la nerespectarea legislatiei in vigoare (30 zile de la data inregistrarii reclamatiei).
  • In cazul in care clientul final nu este de acord cu modul de solutionare a petitiei, acesta poate apela:
    • la AUTORITATEA NATIONALA DE REGLEMENTARE IN DOMENIUL ENERGIEI (ANRE), din Bucuresti, Str. Constantin Nacu, nr. 3, Sector 2, cod postal 020995, Romania, tel. 021/303.38.20, email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau on-line pe site-ul www.anre.ro pe contact ANRE, „Trimite mesaj - sesizari si reclamatii”
    • la o instanta competenta;
    • la alte proceduri extrajudiciare de solutionare a plangerilor.

Contact

Sediu: str. Anghel I. Saligny, nr.8
Pct. de lucru: cladirea Primariei
+40 760 678 818
+40 259 406 507
+40 259 406 508
Email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

×

SUS
Cookie-urile ne permit să vă oferim online serviciile noastre. Pentru a vă bucura de toate facilitățile website-ului este necesar să le acceptați.