INFORMARE PROCEDURA DE LUCRU

În contextul măsurilor care au fost luate de Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență, dar și pentru a ajuta la reducerea răspândirii COVID-19, începând cu 16 martie,  în scopul asigurarii sanatatii si securitatii în munca a salariatilor si din grijă pentru sănătatea și siguranța clienților,  toate activitățile care presupun contactul direct al angajaților DISTRIGAZ VEST cu publicul vor fi  suspendate temporar în următoarea perioadă, și recomandam clienților să utilizeze canalele alternative de comunicare. 

Este posibil ca unele actiuni să dureze mai mult, regretăm dacă timpul de așteptare se mărește, însă încercăm să prioritizăm cererile, cu scopul de a asigura solutionrea acestora.

 Astefel recomandam clientilor nostri , urmatoarele masuri :

- limitarea folosirii bancnotelor și a monedelor deoarece transmiterea virusilor se realizează și prin intermediul bancnotelor/monedelor, optând astfel pentru plăți cu cardul, telefonul mobil sau plăți online https://my.distrigazvest.ro/auth  

- clienţii care doresc să îşi achite factura pot efectua platile  prin metodele alternative afisate pe site-ul http://www.distrigazvest.ro/informatii/modalitati-de-facturare-si-plata ,  respectiv:

  • Cu cardul - comision zero
    • On-line pe https://my.distrigazvest.ro/auth (prin crearea unui cont)  
    • la ATM – urile agentiilor Raiffeisen Bank si BCR (prin specificarea codului de client si ID factura)
    • agentiile Bancii Transilvania (prin scanarea facturii la aparatele de incasat)  
    • aparatele de incasat din incinta Primariei Oradea: Str. Piata Unirii, nr. 1, camera 5, parter 
    • aparatul de incasat din incinta magazinului Instal Casa din Oradea, str. Mestesugarilor, nr.3/A
  • Prin internet banking - Plati utilitaticomision zero:
    • Raiffeisen Bank – IBAN RO07RZBR0000060018982391  (detalii de plata: cod client si ID factura)
    • BT 24 – detalii de plata: cod client si ID factura
  • Prin Debit Direct –  in baza unui Mandat de debitare directa incheiat cu Raiffeisen Bank, Banca Transilvania sau BCR
  • Prin serviciul bancar telefonic ALO 24 Banking BCR
  • Prin aplicatia telefonica PAGO –comision zero, disponibil gratuit pentru iOS si Android.
  • Virament bancar – la urmatorii parteneri bancari:

Libra Bank

IBAN: RO26 BREL 0002 001 1930 0100

Banca Transilvania

IBAN: RO36 BTRL 0050 1202 7258 36XX

Raiffeisen Bank

IBAN: RO59 RZBR 0000 0600 1276 2203

BCR

IBAN: RO25 RNCB 0825 0464 5896 0001

CEC BANK                              

IBAN: RO20 CECE B000 30RO N078 1546

Pt. institutii publice:

Trezoreria Oradea

 

IBAN: RO91 TREZ 0765 069 XXX 000 743

  • In numerar  - doar daca permite programul de functionare  al partenererilor colaboratori 
    • aparatele de incasat din cadrul biroului Relatii Clienti din incinta Primariei Oradea: Str. Piata Unirii, nr. 1, camera 5, parter (prin scanarea facturii la aparatele de incasat) 
    • aparatul de incasat din incinta magazinului Instal Casa din Oradea, str. Mestesugarilor, nr.3/A
    • agentiile CEC BANK – (prin indicarea adresei locului de consum si a numelui clientului sau prin scanarea facturii)
    • agentiile BCR (prin completarea manuala a datelor privind factura la aparatele de incasat)
    • masinile multifunctionale BCR si ghiseele automate BCR

 

Incepand cu 16 martie 2020 vor fi  suspendate temporar în următoarea perioadă, activitatea de relatii cu clientii si casieria din cadrul biroului de relatii cu publicul din  incinta Primariei Municipiului Oradea - Piata Unirii, nr.1, cam.5.

Va rugam sa folositi canalele alternative de comunicare a documentelor, respectiv:

  • Prin e-mail la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • Fax la numarul: 0259/406.508
  • Apel telefonic dedicat relatii clienti la numarul 0259/706 706
  • Prin aplicatia WhatsApp la 0770/313.596

 

 Important: Lucrările de execuție pe șantiere, inclusiv execuția instalațiilor de racordare, sunt sistate în totalitate, în prima etapă, până la sfârșitul lunii martie, datorită riscului de infecție cu virusul COVID 19.

În funcție de evoluția situației, vă vom  informa privind reluarea lucrarilor.

Pentru o urgenta tehnicǎ de gaze naturale (incendii, explozii, miros de gaze) apelati:

  • TELVERDE: 0800 800 428 (apelabil 24 ore/zi gratuit) 
  • Dispecerat: 0259/406.559 , 0760/678.818 
  • Secretariat:  0259/406.507

 

Reducerea contactului intre persoane scade posibilitatea transmiterii virusului COVID-19!

 

Va multumim pentru intelegere si sa auzim de bine !

CONDUCEREA DISTRIGAZ VEST SA

×

SUS
Cookie-urile ne permit să vă oferim online serviciile noastre. Pentru a vă bucura de toate facilitățile website-ului este necesar să le acceptați.